کل نماهای صفحه

پنجشنبه، اردیبهشت ۱۸، ۱۳۹۳

دکستر


سریال دکستر راجع به دکستر مورگان است.یک متخصص خون که در اداره ی پلیس میامی کار می کند ، یک مرد کاملن عادی ، یک شهروند نرمال و یک همکار خوب با شم پلیسی بسیار بالا در مورد پرونده های قتل ... این وسط البته یک راز کوچک نیز وجود دارد ، دکستر مورگان یک قاتل زنجیره ای است... .
او شاید برای لذت بردن از فرآیند قتل مرتکب جنایت شود ولی برای خود اصول و قواعد اخلاقی سفت و سختی دارد .اصولی که هری مورگان ، ناپدری اش به او یاد داده و کدی که بر طبق آن قربانینانش را انتخاب می کند.هیچ کدام از قربانینان دکستر آدم های بیگناهی نیستند و همه شان افرادی هستند که دست شان به خون آلوده شده و مرتکب قتل شده اند و توانسته اند به نحوی از تیغ عدالت فرار کنند و این جاست که دکستر وارد می شود و عدالت را به شیوه ی خودش در مورد آن ها اجرا می کند او با لذت تمام ان ها را می کشد و سپس تکه تکه شان می کند و بعد تکه های بدن شان را یک جایی سر به نیست می کند.

دیالوگ ماندگار از سریال

" من عاشق هالووینم یک بار در سال ، وقتی که همه یک ماسک به صورت شون می زنن ، نه فقط من ، مردم فکر می کنن که این خیلی با مزه ست که وانمود کنن که یه هیولان در حالی که من تمام زندگیم رو صرف این کردم که وانمود کنم که یه هیولا نیستم! "

هیچ نظری موجود نیست: