کل نماهای صفحه

دوشنبه، مهر ۲۸، ۱۳۹۳

تقدیم به قلب ترسیده دختران نصف جهان


حكومتی كه آبپاشی را جرم ميداند و قاطعانه برخورد ميكند، اما امربه معروف بوسيله اسیدپاشی را آزاد می گذارد !!!

و حكومتی غير انسانی كه زمان و سرعت عمل نيروی انتظامی در رابطه با کشف و شناسایی سازندگان ویدیوی هـپی بسیار سریع بود( سازندگان ویدیوی هـپی ظرف دو ساعت شناسایی شدند و بعد از شش ساعت همه توسط نیروی انتظامی دولت "تدبير و اميد" دستگیر شدند! ) اما اكنون اراذل و اوباش براحتی در شهر اصفهان جولان می‌دهند و اقدام به اسیدپاشی می کنند!

فضل‌الله کفیل، فرماندار اصفهان هم وقوع «دو مورد» اسیدپاشی بر روی زنان در روزهای اخیر را تایید کرده اما درباره دلایل احتمالی این حوادث گفته که «یکی از خانم‌ها که مورد اسید پاشی قرار گرفته متأهل است و احتمال دارد این حادثه مربوط به اختلافات شخصی باشد!!!»

زنان قربانی اسیدپاشی اصفهان گفته اند کسی با ما خصومت شخصی ندارد!
درحالی که مقامات پلیس اسیدپاشی به ۲زن را تایید کردند، ایسنا با ۳ زن قربانی گفت‌وگو کرده است. همه‌ی آن‌ها گفته‌ی برخی مقامات مبنی بر "انگیزه‌های شخصی" را رد می‌کنند. رسانه‌ها می‌گویند پای مبارزه با "بدحجابی" درمیان است.

دو سال پيش رييس نيروی انتظامی از برخورد قاطعانه با افرادی که با انجام اعمال غيرمتعارف و خلاف شئونات اسلامي (آب پاشی)، نظم جامعه را بر هم زده بودند خبر داده بود.

سردار گفته بود: متاسفانه در ادامه وقايع بوستان آب و آتش شهر تهران، روز گذشته تعدادي از پسران و دختران جوان در يکي ديگر از بوستان هاي پايتخت اقدام به انجام اعمال خلاف شئون اسلامي کردند که ماموران پليس پس از اطلاع از اين امر، سريعا در محل حاضر و تمامي اين متخلفان و هنجارشکنان را دستگير و تحويل مراجع قضايي کردند.

یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان اخيرا گفته «مسئله حجاب دیگر از حد تذکر گذشته است و برای مقابله با بدحجابی باید چوب‌‌ تر را بالا برد و از نیروی قهریه استفاده کرد.»

لازم به ذكر است صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت احمدی نژاد دريك سخنرانی در سال ١٣٩٠با بیان اینکه «ما نسبت به كساني كه اول انقلاب بودند مسائل را آسان‌تر مي‌گيريم، اما چپ‌های آن زمان خيلی سخت‌تر عمل مي‌كردند» به اکبر گنجی (از تئوری پرادازان طرفدار دولت روحانی كه اكنون در آمريكا زندگی ميكند) اشاره کرد و گفت: «اكبر گنجی كه امروز ادعا ميكند آن روزها دنبال دخترهايی مي‌گشت كه چند تار مو از زلف‌ شان بيرون زده و به رو ی آنها اسيد می پاشيد و اين‌كه به او اكبر پونز می گفتند برای اين بود كه به پيشانی دخترهای جوانی كه پوشش متفاوتی داشتند پونز می چسباند».
برگرفته از صفحه فیس بوک احمد زید آبادی

بر اساس تابلوی جیغ ادوارد مونش
بزرگمهر حسین پور

هیچ نظری موجود نیست: