کل نماهای صفحه

سه‌شنبه، مرداد ۱۰، ۱۳۸۵

Who cares?

سعید عزیز مطلبی درباره جنگ حزب الله و اسراییل نوشته بود علی رغم تمامی احترامی که برای دانش سیاسی سعید عزیز قائل هستم یک جورهایی با نقد جنگی که نوشته بود مخالفم به نظر من حزب آلله و اسراییل دو روی یک سکه اند و اگر می بینید لبنانی ها بیشتر خسارت دیده اند دلیلش برتری نظامی ارتش اسراییل است و مطمن باشید اگر حزب الله هم از امکانات نظامی مشابه سود می برد چشم بشریت را به فجایعی می گشودند که سالیان سال در حافظه تاریخ باقی بماند سعید جان دولت و ملت لبنان(اکثریت مسیحی)سالهاست که می خواهند از دست نصر الله و مردانش راحت شوند جنگ سالارانی که تاریخ مصرفشان پنج شش سالی است که منقضی شده است ضمن اینکه من اینجا یاد گرفته ام تا برای کسانی دل بسوزانم که برای مردم من دل بسوزانند بی تعارف مرگ اکبر محمدی بیشتر از فاجعه قانا دلم را به درد آورد در و به یاد داشته باشیدکه در قتل عام قانا سهم عروسک گردانان حزب الله در تهران و دمشق کمتر از اسراییلیها نیست راستی پیش نویس قطعنامع شورای امنیت برای تحریم ایران هم تصویب شد بهتر است دلمان به حال خودمان بسوزد فاجعه بد تری در انتظار ماست
رامتین

هیچ نظری موجود نیست: