کل نماهای صفحه

دوشنبه، مهر ۲۱، ۱۳۹۳

طنز

حداد عادل گفت آن سره دنیا هم گشت ارشاد داریم الان من نفهمیدم این که آن سر دنیا گشت ارشاد دارد خوب است یا بد است؟یعنی اگر آن سر دنیا چیزی داشت ما هم خوب است داشته باشمیش یا نه خوب نیست؟اگر اون سر دنیا هر چیزی دارند ما نباید داشته باشیم گشت ارشاد چه می شود؟و اگر چون آن سر دنیا چیزی دارند ما هم باید داشته باشیم خب آن سر دنیا چیزی دارند ما هم باید داشته باشیم خب آن سر دنیا خیلی چیزهای دیگری هم دارد که حتما به صلاح ایشان نیست در آن ها ریز شویم و تقاضای داشتنش رو بکنیم.

مجله خط خطی
نوشته: شهرام شهیدی

هیچ نظری موجود نیست: